liefdesgedichten banner

Vreemdgegaan & vergeven: gevoel of verstand?

29 Apr 2010, 08.55

miriam Lid

• Forumberichten: 5

ey ey

ik kan wel enigzins begrijpen hoe je je voelt.. je houd van haar maar aan de ene kant weet je ook misschien wel dat ze iedere keer diezelfde fout maakt omdat ze zich misschien te jong voelt om zich te binden. Want ja wat wil je als meisje van 15 die wil alles nog verkennen en doen maar dat geld ook voor jouw.

Maar in welk opzicht zijn jouw ouders streng?????  kijk en een afstand van 20 min met de trein is opzich nog te doen. en dat doe je helemaal wel als je helemaal verliefd ben..

Maar misschien is voor jullie 2 een goede vriendschap veel beter.. Het zou zonde zijn als jullie elkaar helemaal uit het oog verliezen toch??

Hoop dat je wat aan mijn mening hebt..

suc6

30 Apr 2010, 10.13

poep123 Lid

• Forumberichten: 8

ik vind dat als ze vreemdgaat dat je het haar gewoon niet kan vergeven. diegene kan nog zoveel van je houden maar als ze vreemdgaat denkt ze dus niet aan jou op dat moment en aan jouw gevoelens.

aan jou verhaal te zien heeft ze vaker dan 1 keer gezoend met een jongen en daaruit blijkt dus ook weer dat ze niet leert van d'r fouten. ze maakt de fout telkens op nieuw.

het is logisch dat je opnieuw met haar wil beginnen omdat je van haar houd maar ze zal je waarschijnlijk weer kwetsen. dit is mijn mening, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.

strekte

6 May 2010, 21.27

marvinde1ste Lid

• Forumberichten: 9

mijn ouders vind het een probleem als we elke week bijvoorbeeld bij elkaar zouden slapen.. en als we vakantie hebben mogen we elkaar bijvoorbeeld maar 2x in de week zien ofzoo! ik vind dat echt kut en zij ook, want we kunnen al neit zoveel bij elkaar zijn en dan houden zij dat ook nog eens tegen.

het komt me echt de strot uit altijd, ofja, (kwam)

9 May 2010, 20.31

floortje Lid

• Forumberichten: 5

Hey

je zegt nou wel dat het beter is om je gevoel te volgen ... maar dat is niet altijd waar ...

je moet een goed evenwicht kunnen vinden tussen je gevoel & je verstand

dat is de enige tip die ik kan mee gevan aan iedereen !!

succes

12 May 2010, 22.45

aatje11 Lid

• Forumberichten: 1

Hoi,

Ik zou er ook gewoon voor gaan. 20 minuten reistijd is niets.
als het voor jou goed voelt zul je toch met je ouders hierover moeten praten
en je een goed evenwicht moeten zoeken in je gevoel en je verstand. Maar ik kan
er over meepraten dat gevoel niet altijd juist is maar ook je verstand niet altijd moet volgen.
Moeilijk is dit wel maar laat haar niet los als je dit nog niet kunt.

succes hoor!

16 May 2010, 15.57

anika Lid

• Forumberichten: 19

Heej,

Ik begrijp jou wel...kheb het 1 Jaar en 4 maand geleden zelf meegemaakt.

Met een jongen die bekent stond als grootste player.

Heeft me ook verschillende keren bedrogen,alleen heb ik het hem nooit vergeven.

En net nu ik 1 jaar en 4 maand verkeer;Zegt hij dat hij me trug wilt,en een leven

met mij wel ziet zitten.

Maar ik niet,ik ben perfect gelukkig...ookal zullen sommige dromen niet uitkomen

Succes XSmile

19 May 2010, 17.11

dinomeisje Lid

• Forumberichten: 24

As deze liefde voor jullie gemaakt is zal het er ook altijd blijven.

Mijn vriend en ik kennen elkaar al 7 jaar lang. Vanaf dat ik hem voor het eerst zag ben ik als een blok voor hem gevallen. We zijn nu na 7 jaar eindelijk 7 maanden samen. Hij heeft tussendoor een vriendin gehad en ook ik heb een relatie van 3 jaar achter de rug.

We waren toen (16 en 21) te jong om ons aan elkaar te binden. Hij woonde 2 uur rijden bij me vandaan en ik had geen geld om bij hem te kunnen komen. Elke keer als we elkaar weer zagen was het gewoon raak tussen ons. We zoenden en genoten van elkaar. Ik moest accepteren dat hij me niet wilde vanwege de afstand en heb me ook enorm gebruikt gevoeld. Maar ik kon me niet verzetten tegen zijn liefde.

We hebben elkaar nu hervonden en geleerd van het verleden. Die 2 uur rijdt hij nu elke dag voor mij op en neer om bij me te kunnen zijn. 

Ik herken mezelf in de verhalen, want mijn ex heb ik ook zovaak bedonderd door met andere jongens te zoenen. Nu ik bij mn huidige vriend ben heb ik er geen behoefte meer aan, omdat hij me het gevoel geeft dat hij me alles kan geven wat ik me wensen kan.

Soms veranderen je gevoelens tussendoor. Als de liefde voor elkaar groot is vind je elkaar weer terug. Mocht de tijd er nu niet voor bestemd zijn dan kom je elkaar later wel weer tegen. Zo was het bij mij en mn vriend ook gegaan.

25 May 2010, 20.01

marvinde1ste Lid

• Forumberichten: 9

Thanks allemaal, ik merk dat er verschillende manieren zijn hoe jullie zo'n zelfde situatie ongeveer hebben opgelost. Ik sta nogsteeds open voor nog meer van dit soort verhalen, maar jullie hebben me al heel goed geholpen! 

Ik denk dat ik haar even los moet laten, en dat als we voor elkaar bestemd zijn, ik haar toch wel weer terug zal vinden. En zo'n gevoel heb ik eigenlijk wel zeker.. 

Bedankt! 

17 Jun 2010, 16.08

zonnebloem Lid

• Forumberichten: 15

Denk je nou dat ze echt veranderd is???

23 Jun 2010, 20.43

megan Lid

• Forumberichten: 27

Ik denk dat je hier naar vertrouwen zou moeten kijken.
Zowel een verstand als gevoelskwestie! Vertrouw je haar nog?

Als dit het geval is, zal ik haar, als ik jou zou zijn, zeker niet los laten...
Pas wel een beetje op jezelf en maak haar duidelijk dat ze niet zomaar vreemd kan gaan!
Anders vervalt ze mogelijk in haar oude patroon terug en zul je nog meer gekwetst worden.

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren