liefdesgedichten banner

Ik word gek! :S

5 May 2010, 23.33

xchanouk Lid

• Forumberichten: 4

Okee nu word ik dus echt gek..

Ik moet vrijdag voor het eerst naar een psycholoog vanwege mijn paniekstoornis..

Nu zou mijn vriend me brengen...

Dus ik heb het er net met hem over, blijkt dat hij dan niet kan (vanwege zijn examen vrachtwagen) terwijl ik  het 1000% zeker wist!! 

Nu kijk ik op zijn rooster en het klopt ook nog..ik wist echt zeker dat hij juist vrijdag wél mee kon!! 

Het viel hem (en mij soms ook) de laatste tijd al op dat ik steeds dingen omdraai enzo en dingen zeg die absoluut niet kloppen..

WAT IS ER MET ME AAN DE HAND!! Cry

Dit kwam echt heel hard aan en ik wil niet leven als een of ander iemand met een gestoorde ziekte ofzo..Frown

Misschien weten jullie wat het is...

6 May 2010, 21.15

marvinde1ste Lid

• Forumberichten: 9

ik denk dat je je niet zo'n zorgen moet maken!

Dat je naar een psycholoog gaat betekent niet dat je een of andere gestoorde gek bent.

Er zijn heel veel jongeren die vaker naar een psycholoog zijn gegaan. 

Ze helpen je & die kunnen vast en zeker vertellen wat er precies aan de hand is en dan krijg je vanzelf antwoord op je vraag. En natuurlijk helpen ze je er dan ook mee!

Dus maak je niet zo gek, het komt allemaal wel goed. Laughing

12 May 2010, 08.36

thatspecialone Lid

• Forumberichten: 1

Nee, marvinde1ste heeft gelijk,

Het betekent echt niks als je naar de psygoloog moet.

ik was erg ziek, & moest toen ook naar de psygoloog?

maar het is wel irritant dat alles anders gaat nu,   Frown

misschien moet je erover praten met je vriendje?    Embarassed

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik hoop dat je er iets aan hebt!     Kiss

17 May 2010, 19.21

xchanouk Lid

• Forumberichten: 4

ja maar hij snapt dr ook niet veel meer van, en praat al zoveel met hem, wil mijn problemen niet meer bij hem kwijt allemaal want raakt hij ook gestresst van.

Vandaar psycholoog..

19 May 2010, 16.17

dinomeisje Lid

• Forumberichten: 24

Dat je naar spycholoog toe moet is niet erg. Het zal je zelfs positief veranderen.
Dat je dingen om draait is niet raar. Je bent zo druk in je hoofd door de paniek aanvallen dat je dingen in de war gooit. Kijk maar naar je eigen ouders. Als zij heel erg druk in hun hoofd zijn halen ze ook alles door de war. Vraag jezelf alleen wel af waar de paniek aanvallen door komen. Waardoor ontstaan ze en wanneer heb je er meer?
Je vriend hoort je te helpen. Echte liefde breekt niet door jouw problemen. Hij zal er inderdaad ook gestresst van raken, omdat hij jou in een niet leuke situatie ziet. Maar een goeie vriend steunt je er in en sleept je er door heen. Hij begrijpt dat jij er niets aan kan doen en het ook moeilijk vind.
Dingen die je niet wil vergeten zal ik op schrijven. Laat je vriend het zien, zodat hij er de datum of iets anders bij in kan zetten. Zo weet je altijd zeker dat je iets niet veranderd hebt. Hopelijk kun je hier wat mee.

23 Jun 2010, 20.38

megan Lid

• Forumberichten: 27

Hee!

Misschien een beetje een late reactie (maar ben hier net nieuw).

Een bezoek aan een psycholoog maakt je niet gek of vreemd of zelfs anders.
Het maakt je juist dapper, dat je tot het inzicht bent gekomen dat het zo niet verder kan.
Uiteindelijk maakt het je sterker.

Denk wel,
Een psycholoog weet dat je je niet helemaal goed voelt in de situatie,
dus ze zullen uiteraard, voorzichtig met je om gaan... 

Hoe voel je je nu? 

26 Aug 2010, 12.48

ivnna Lid

• Forumberichten: 62

heaa,

ik ben ook naar een spycholoog moeten gaan maar ik was er eerst ook bang voor maar hoe vaker je gaat hoe meere je je gespannen voelt.

het helpt ook ik heb net al een jaar achter de rug en het gaat al veel beter. met me.

xox succes

31 Aug 2010, 16.42

nightwish666 Lid

• Forumberichten: 1

heey

een psycholoog is er alleen maar om je te helpen, 

hij gaat je niet voor gek verklaren, ik loop nu al 3 jaar bij een psycholoog en hij is hartstikke aardig en al heb ik ruzie met me vriend helpt die zelfs

good luckWink

6 Apr 2011, 22.13

skyfilledwithstars Lid

• Forumberichten: 21

''Als iemand denkt dat diegene gek wordt, wordt diegene gek.''

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren