liefdesgedichten banner

Jaloezie

24 May 2010, 20.40

kubitje Lid

• Forumberichten: 63

ik ben op me vriendje echt supper jaloers  mijn vriendinne willen met hem contact voeren en ik kan daar niet tegen ik word helemaal pissig is dit normaal of is dit over dreven en wat kan ik er aan doen om niet jaloers te wordeCry

25 May 2010, 00.54

misslovely11 Lid

• Forumberichten: 44

ja ik begrijp je hor, ik kan het absoluut niet hebben als een ander meisje met mijn vriend praat, ik kan het gewoon niet aanzien. maar als je weet dat je hem kan vertrouwen is er geen rede om jaloers te worden, maar dat gebeurt geheel automatisch. het is helemaal niet slecht om jaloers te worden hoor, het geeft aan hoeveel je van de persoon houdt, maar wordt niet te bezitterig

MAAR LET GOED OP, VRIENDINNEN ZIJN NIET ALTIJD TE VERTROUWEN OOK HOE GOED JE OP ZE BENT.

WANT IK HOU HEEL VEEL VAN MIJN VRIENDINNEN, MAAR TOCH ZOU IK HET NIET LEUK VINDEN ALS ZE OOK CONTACT MET MIJN VRIEND WILDEN.

LET GOED OP JA

30 Jun 2010, 01.10

lovedrunk21 Lid

• Forumberichten: 39

ik zie dat niet als jalozie. hij is jou vriend. j moet j vriendinen dat duidelijk maken, en j moet ze kunne zegge wat j dat j niet wil dat ze contact met hem hebbe. emn j vriend dat ook dudelijk maken.

ma jaloezie heeft ook een grens dus j moet die grens vinden en het goed in de gaten hoden, want j wil jvriend nie t wg drijven door jaloezie. dus vindt die eind streep en doe j uiterste best om niet voorbij die streep te gaan.

30 Jun 2010, 22.43

sammie17 Lid

• Forumberichten: 2

hallo.

iedereen heeft wel jalozie maar vertrouwen speelt in een relatie heel erg mee.

als je dat niet hebt dan heeft de gehele relatie geen zin.

ik heb ook een vriend en ik ben ook jaloers en hij ook.

ik kan het ook niet hebben als mijn vriend met een ander meisje praat of afspreekt.

maar je moet in je zelf denken oo ok hij houd van mij en ik van hem en hij heeft voor mij gekozen.

doe ik ook en het is een hele opluchting.

Greetz Sam

1 Jul 2010, 22.10

megan Lid

• Forumberichten: 27

Een beetje jaloers zijn is niet erg, 
Let op dat je hem niet gaat bezitten/bezitterig doen.
Daarmee jaag je juist je vriendje weg,.....
Vertrouw op je vriend en op jezelf! Jullie hebben verkering....
Het is dus ook een relatie die tussen jullie werkt. Daar staan je vriendinnen buiten... 

Succes! 

7 Sep 2010, 22.00

yansmaster Lid

• Forumberichten: 13

eeh!

idd wou hetzelfde zeggen als megan xD ik heb het jaloerse gedeelte ook, zoals dat mijn vriendin onder andere foto's zet van ' oeh lekkertje' enso...ik kan daar dus echt niet tegen $ Maar ik weet, dat ze me niet kwijt wil, dat heeft ze me verteld. Zoiets moet jij denk ik ook horen een beetje vertrouwen 'opkrikken' het werkte ook bij mij ! suc6!

8 Sep 2010, 14.06

playgirl Lid

• Forumberichten: 22

vroeger word ik jaloes als ik zei dat ij vriendin met mij vriendje praat dan wil ik mij vriendin dood maken je moet gwn iets doen of het zit in u blood

8 Sep 2010, 15.59

justforlove Lid

• Forumberichten: 5

heey,

ik had een vriedinnetje en ik werdt heeeel erg jaloers omdat ik merkte dat ze ook veel smste en op skype zat met een vriend van mij. in het begin was het geen probleem voor me maar later merkte ik dat het veel meer een probleem voor me werdt. (ze stuurde smsjes naar die gast terwijl ze in het buitenland was). ze zeiden allebei dat het alleen vriendschap was maar het werdt me te veel en ging ik me vriendin toen heeel erg controleren en als ik merkte dat ze die jonge precies hetzelfde smsje stuurde die ze mij stuurde werdt ik heel kwaat tegen haar. uiteindelijk werdt het steeds erger en maakte ze het uit omdat ik haar te veel onder druk zette.

dus mijn advies: het is niet erg om jaloers te zijn (juist goed). je kan het met je vriend over praten en doe dingen waar jij je beter door gaat voelen bijv: doe aan sport of ga zelf leuke dingen doen. zo krijg je meer zelfvertrouwen in jezelf en dus ook je relatie.

greetzz

9 Sep 2010, 22.26

chnn Lid

• Forumberichten: 10

Meid,!

Er is niks ergs aan om jaloers te zijn dat is iedereen wel eens.! Alleen tis wel lastig voor je vriend.! Maar sommige meide bedoelen er niks mee als ze met jongens praten ofoz.! Wand ik ga ook veel met jongens om.! & vind ze echt niet leuk.! Sommige meiden kunnne het gewoon beter met jongens vinden

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren