liefdesgedichten banner

Seks

26 May 2010, 14.41

poep123 Lid

• Forumberichten: 8

Ik wil de pil halen en heb het er laatst met mijn moeder over gehad. ik heb al seks met mijn vriendje maar dat weet zij niet. ze denkt dat we het halen omdat het binnenkort misschien gebeurd en het daarom halen. maar ik heb gehoord dat de dokter dan ook  naar je vagina gaat kijken, is dat waar?

vinden jullie het jong op je 15 al seks te hebben ik heb al meer dan 1,5 jaar met mijn vriendje.

26 May 2010, 14.58

roosnilles Lid

• Forumberichten: 9

heey meiske

het is niet waar dat de dokter in je vagina gaat kijken. hij gaat je vragen waarom je aan de pil wilt en ect..  maar weet dat als je aan de pil zit, je het alsnog veilig moet doen ivm soa's en.  15 is niet jong.... ik was ook zoiets, als dat het niet jonger was

suc-6 der mee

xxx

26 May 2010, 15.11

bejaardegek Lid

• Forumberichten: 9

Hee, 15 is niet jong maar lichteraan. wil je het doen omdat je vriend het wil? of omdat je zelf wil weten hoe het voelt. Maar durf ook nee te zeggen tegen een jongen, jongens zijn alleen maar uit op seks. en een vrouw is geen lust Object. en als je de pil slikt ben je verstandig, maar denk er eens aan op een spiraaltje te nemen ofzo. maar praat er gewoon met je ouder(s) Verzorger(s) over, en als jij je niet prettig bij de dokter voelt kun je ook een vrouwlijke arts krijgen. en praat er is met vriendinnen over, Maar denk vooral goed na. Wand ''Nee'' is ook goed. ''Nee heb je Ja kun je krijgen''

Succes, er zijn ook wel site's waar je info over de pil kunt vinden.

Xxx'. G.J.W

27 May 2010, 11.31

panicqueenx Lid

• Forumberichten: 11

Hallo ,

Tuurlyk kykt hy daar niet naartoe.

Ikzelf neem ook de pil  , maar ben 14.

En ik heb zelfs nog geen seks gehad, ik neem de pil om een regelmatige cyclus te hebben en omdat ik veel bloed verlies. (;

Geen zorgen om zo vroeg seks te hebben, als jy er klaar voor was, is dat tog geen probleem?

Veel liefs,

PanicQueenx

2 Jun 2010, 20.41

xmariina24 Lid

• Forumberichten: 2

don't worry.

ga naar de huisarts en vraag het aan.

denk aan al die voordelen die je hebt.

& denk wel dat je er later spijt van kan krijgen,

seks kan je altijd nog wel hebben.

4 Jun 2010, 08.02

1004heidi Lid

• Forumberichten: 59

Als je seks hebt zou ik zeker aan de pil gaan, het is toch een stukje veiligheid. Ik denk dat je moeder dat liever heeft dan dat je over een jaar met een dikke buik rondloopt.. ?

5 Jun 2010, 15.25

kubitje Lid

• Forumberichten: 63

ja tuurlijk je  bent nog te jong en je hebt je zelf nog niet goed ontwikkeld en je weet het maar nooit jongens gebruiken meisjes vaak voor de sex ik zal maar oppasse en ik zou niet nu neuken ik zou stoppe met neuke

6 Jun 2010, 19.37

elize Lid

• Forumberichten: 3

15 jaar is niet te jong hoor, als je er maar klaar voor bent.

Als je het maar niet doet als je het zelf niet wilt.

Ik was zelf 14 toen ik voor het eerst seks had met mijn vriendje.

En maak je geen zorgen over de pil;)

Als je hem maar goed slikt, en vergeet geen condoom!

Want je gaat dan heel erg stressen, vooral als je niet ongesteld word op de dag dat je ongesteld zou moeten worden.

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren