liefdesgedichten banner

De waarheid

30 May 2010, 02.45

lovedrunk21 Lid

• Forumberichten: 39

ok. laat me eerst beginne te zeggen ik ben 18 en ben al 6a7 jaar met me vriend. me moeder mag hem heel graag eigenlijk me hele fam mag hem. hij is egt coool. ma dit gaat niet over hem. het gaat nl over me moeder. me vriend en ik zijn al 2 jaar sexueel actief, en me ma weet het niet. ik ben geen voorstander van liegen vo haar, dus daarom wil ik haar zeggen. ik geef der vaak cleus over de topic, ma ze begrijpt het niet. dus nu de vraag.

hoe zeg ik mijn moeder dat ik seks heb, zonder dat het een wordt case cenario wordt?

alsvast bedankt.

30 May 2010, 18.21

lovedrunk21 Lid

nou, dit is wel een moeilijk iets..ik neem aan dat je het je moeder niet vertelt omdat ze zeker heel streng is. misschien moet je proberen wat meer cleus te geven ofzo..

ik stel voor dat je het aan haar vertelt wanneer je negentien bent, want dan ben je in haar ogen misschien volwassen genoeg. bewijs aan haar dat je altijd veilig bent geweest en dat je dat altijd zult blijven doen. per slot van rekening is ze je moeder en ze moet op dit gebied vertrouwen in je kunnen hebben. vind jij het best om dit te doen met je vriend erbij?

31 May 2010, 00.56

lovedrunk21 Lid

bedankt hoor. ma me moeder is juist niet streng, ze is heel flexy.

ik weet niet zeker om het in de bij zij v me vriend te doen hoor. want hij is een verlegen type. ma alsnog bedankt.

13 Jun 2010, 12.27

ivnna Lid

• Forumberichten: 62

Nou ik denk dat ze dat wel zelf begrijpt met jou leeftijd dus.

x

23 Jun 2010, 20.50

megan Lid

• Forumberichten: 27

Heb je het al verteld?

Hee,
Moeders kennen hun kinderen, misschien heeft ze al iets door.
Je zou rustig met haar kunnen gaan zitten en zeggen dat je haar iets wilt vertellen.
Zeg er ook bij waarom je het haar wilt vertellen... (Omdat je eerlijk wilt zijn tegen haar 'bijvoorbeeld')

Ik vermoed dat ze je eerlijkheid op prijs stelt!
Doordat je hierdoor je respect voor haar en jullie relatie laat zien,
Zou het vast niet een erge scene worden.

Succes! 

26 Jun 2010, 20.11

r2ginjaar Lid

• Forumberichten: 2

Weetje. Ik snap je probleem. het klinkt misschien raar dat een jongen van 12 bijna 13 dat snapt maarja.

Je moet wel gewoon eerlijk tegen der zijn en het gewoon zeggen. Je kan het ook aanpakken door gewoon te beginnen van ik weet neit of je het al wist of al iets vermoedde maar ik ben al een tijdje sexueel actief met m`n vriendje nee ik ben niet zwanger ofzo maar ik wil gewoon dat je het weet want ik hou niet zo van dingen verzwijgen.

30 Jun 2010, 00.32

lovedrunk21 Lid

bedank vo jullie advies..... egte. ik zal et proberen. ik meld als het is gelukt.

8 Sep 2010, 18.34

playgirl Lid

• Forumberichten: 22

je vraag de moeilijkste vraag ooit ik lieg ok over sex maaar zegt dat mss begrijp die u wel

9 Sep 2010, 22.43

chnn Lid

• Forumberichten: 10

Als je een keer samen met haar bent,,! Kun je het rustig uitleggen.! Misschien heeft je moeder het zelf al door.! Wand dat had mijn moeder wel.!

10 Sep 2010, 13.13

lovedrunk21 Lid

hay, ik heb beloofd dat k zou zegge als k het heb verteld tog.

dus ja ik heb het verteld. en verassend heeft ze heel leuk gereageerd, dat k zelf ervan moest schrikken. maar ik heb der het gezgd. 

dus als nog bedankt vo jullie advies egt.

love en kissen.Laughing

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren