liefdesgedichten banner

Ik vraag me af....

2 Nov 2011, 18.41

thalia Lid

• Forumberichten: 4

Het kan, maar uit ervaring weet ik da seks alles verandert. maar als ge ni hebt genoten van het echt verliefd zijn zonder seks gade da waarschijnlijk ni wete. Jammer da ge er ni eerst van geprofiteerd hebt

6 Nov 2011, 11.58

romeo Lid

• Forumberichten: 37

Je moet blij zijn met de persoon, het karakter en je moet het goed met iemand kunnen vinden.

De rest kan alles beter maken met verloop van tijd.. maar wees niet té snel.. dat kan alleen maar meer kapot maken.

(tenzij je dat natuurlijk zelf zo snel wilt)

15 Nov 2011, 15.14

1004heidi Lid

• Forumberichten: 60

Denk eraan dat als je het overweegt voor het eerst te doen, dat je dus overweegt om je lichaam volledig te geven aan iemand. Dat is niet iets wat je 'zomaar' met iedereen behoort te doen als je iemand leuk vind. Zoals velen op dit forum al eerder aangegeven hebben, is dat je je vertrouwd moet voelen bij die persoon en dat je zelf er volledig van overtuigd moet zijn dat je het ook echt daadwerkelijk wel wilt, dat is erg belangrijk. Als je liever nog even wacht, moet je dat zeker doen. Als je toch zeker weet dat je dit wilt, dan houdt ook niemand je tegen :)

9 Jan 2012, 23.26

vagaddict Lid

• Forumberichten: 8

LEKKER LAAT VAN MIJ xd

MJA ALS JE ZOIETS HIER AL NEER ZET IS EEN TEKEN DAT JE TWIJFELT.. BIJ TWIJFEL MOET JE HET NOOIT DOEN DAN BEN JE DOM BEZIG WANT GA JE SPIJT KRIJGEN.. TRUST ME..

IK WAS ZELF 12 EN VRIENDIN WAS TOEN 13.. HADDEN 3 MAANDJES NOG MAAR.. HEB IK VEEL VAN GELEERD OVIRGENS.. NOOIT WEER ZO'N GROTE FOUT TE MAKEN ;)

EN VOOR JE HET WEET WEET IEDEREEN HET AANGEZIEN EEN JONGEN HIER GRAAG OVER MAG OPSCHEPPEN (IK KAN HET WETEN BEN ER ZELF 1)

DUS NOGMAALS JE TWIJFELT.. DUS NIET DOEN MAAR WSS AL TE LAAT NU ;)

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren