Wat vindt je het moeilijkst in een relatie?
29 Jul 2010, 12.06
ivnna
Lid
- Forumberichten: 62
Het vertrouwen want ik heb laatst ook iemand geholpen en die vriendin had afgesproken met haar ex en hij wou haar achtervolgen omdat hij het niet vertrouwde ik heb hem uitgelegd dat hij in haar moest vertrouwen als hij haar vertrouwd zou de relatie alleen maar sterker worden en dat zei niet weer voor de ex had gekozen maar hem.Ik heb zelf ook een relatie en mijn vriendje is in amsterdam op vakantie bij zijn vader maar hij komt nou wel geregelsd hier naar heerlen of kerkrade maar ik vertrouw hem wel .Verrouwen kan een relatie sterker maken en slapper als je dan domme dingen uithaalt dan zakt het vertrouwen van je partner ook.
xox
31 Jul 2010, 02.05
misslovely11
Lid
- Forumberichten: 44
nou wat ik het moeilijkst vindt is hem moeten wijzen op zijn fouten (ik doe het wel hor) maar het is echt niet iets dat ik graag doe. Verder is geloven in hem ook een beetje moeilijk voor mij. Daarmee bedoel ik niet dat als hij een bepaalde stap wil nemen ik niet geloof dat hij het kan, daarmee bedoel ik juist dat ik hem de eerste keer niet geloof als hij me iets zegt bijv: ik ben vandaag niet uit gegaan...zoiets
19 Aug 2010, 12.45
zonnebloem
Lid
- Forumberichten: 15
Als ik gedeprimeerd ben of hij gedeprimeerd is, dan krijgen we namelijk altijd ruzie en is vooral hij altijd boos. Ik ben dan bang dat hij het uitmaakt.
19 Aug 2010, 21.59
1004heidi
Lid
- Forumberichten: 60
Ik vind het moeilijk om hem erin te vertrouwen dat hij alleen voor mij gaat, dat hij alleen mij wil en niemand anders, dat hij mij het mooiste en het leukste vind..
Iedereen ziet dat hij stapelgek op mij is, maar zelf twijfel ik daar altijd aan. Als we in een winkel lopen zie ik dat hij veel rondkijkt, hij kijkt veel naar anderen. Ik trap mezelf daardoor de grond in omdat ik gelijk ga denken dat ik niet leuk ben en dat alle anderen mooier zijn dan ik. Ik haal teveel in mijn hoofd, terwijl er eigenlijk niets is.
Dat vind ik moeilijk in mijn relatie.
31 Aug 2010, 13.58
kubitje
Lid
- Forumberichten: 72
afstands relatie's terwijl je van iemand heel veel houd
17 Jan 2011, 14.02
kellychris2507
Lid
- Forumberichten: 3
ik vind het moeilijkste in een relatie
bedenken dat je misschien niet de enige bent...
dat hij de seks niet meer lekker vind en dus gaat zoeken bij een ander
dat de klik ineens weg kan zijn!!!
egenlijk alles waar een meisje zich druk over maakt denk ik
xxx kellychris2507
20 Jan 2011, 16.24
caroline
Lid
- Forumberichten: 3
Als ik gedeprimeerd ben of hij gedeprimeerd is, dan krijgen we namelijk altijd ruzie en is vooral hij altijd boos. Ik ben dan bang dat hij het uitmaakt.
>>>> Dit vind ik ook het moeilijkste. Ik denk bij alles dat hij het uit gaat maken of ik niet goed genoeg ben! Ik ben te vaak moe, te vaak boos, niet mooi genoeg enz. Hij zegt wel dat het zo is, maar geloof het niet altijd
27 Jan 2011, 00.53
anika
Lid
- Forumberichten: 19
hyee 1004heidi,
ik begrijp wat je bedoeld ik heb nu al 2 jaar en 1 maand een relatie met een fantastische lieve sgat... en hij kijkt ook steeds naar andere vrouwen enzo... hij zegt wel dat ik de enige en de mooiste ben voor hem maar toch voel ik me nog steeds minderwaardig en denk ik dat ik niet knap genoeg en niet goed genoeg ben voor hem... en ben ook nogal tamelijk jaloers waardoor er ook vaak woorden komen en dat ik altijd wat te fel reageer.Maar we kunnen ze maar beter vertrouwen en geloven zeker waarom zouden ze anders voor ons kiezen?
xX groetjes Anikaaa
14 Feb 2011, 18.27
mariiaa1997
Lid
- Forumberichten: 21
het vertrouwen... dat vind ik echt heeeeeel erg moeilijk :( ik vertrouw niet zo snel wat.