liefdesgedichten banner

Iemand ooit zelfmoord neigingen gehad?

13 Sep 2010, 11.09

kubitje Lid

• Forumberichten: 72

ja had ik ook

maar ik ben ook heel bang van de dood

je meot gwn leren overleven

wegrenne heeft geen nut

maar het probleem oplossen levert heel vaak wat op

19 Sep 2010, 13.08

ivnna Lid

• Forumberichten: 62

Maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan want ik kan echt niet meer lang er tegen ik blijf nou hier voor mijn beste vriendin maar als zij mij in de steek laat heb ik niemand meer dan maak ik er echt een eind aan ene dat is geen grapje ik doe het echt ik heb die belofte al met mij gemaakt.

ik kan er gewoon niet meer tegen thuis ik kan er thuis oook met niemand over praten.Als het moet loop ik weg.

xox

19 Sep 2010, 18.35

moonlight Lid

• Forumberichten: 7

Ik weet hoe het is om helemaal down te zijn, helaasCry, Maar het heeft geen zin om er een einde aan te maken. Denk aan alle leuke dingen! En je leeft niet alleen voor jezelf! weet dat! Je vader en je moeder hebben je niet voor niets gekregen. Ze zullen je zeker weten heel erg missen. En als je dan denkt: lekker voor ze, hadden ze maar niet zo gemeen moeten doen, denk dan bij jezelf: wat heb je eraan? Je bent toch dood dan, wat heeft het dan voor zin? Ik heb laatst ook met heel veel moeite tegen me moeder gezegd dat ik er een einde aan wou maken en dat ik me had gesnedenYell. Ze heeft me heel erg geholpen en ik voel me al een stuk minder rot! En het is niet laf om te stoppen vlak voor het snijden, dat is juist moedig. Toegeven aan je angst is zo makkelijk, maar je er tegen verzetten daar in tegen, dat is pas sterk! Hou die gedachte vast, Dat helpt echt!Laughing

21 Sep 2010, 20.30

ivnna Lid

Ja maar mijn vader en moedeer zijn uit elkaar en ik beteken niks meer voor hem,

en op school word ik ook maar egpest omdat ik niet vel kleren heb.

en me moeder die haalt het wel zonder mij

verdriet gaat over.

22 Sep 2010, 15.05

safidatjuh04 Lid

• Forumberichten: 3

ja ik heb best wel vaker gehad om zelfmoord te gaan plegen vooral omdat ik mijn vader verloor...
die dag was mijn ergste dag van mijn leven...
vooral als met iemand in huis woont die je niet graag in huis wilt hebben...
het doet mij vreselijk veel pijn om te zien hoe ik hier thuiis zit en de hele tijd aan mijn vader denkt...
maar jah...het leven gaat eenmaal door...

:(

24 Sep 2010, 05.08

lovedrunk21 Lid

• Forumberichten: 39

k heb alles geleze wat er s geschreven. en wat k eruit haal s dat j niet egt j zelf v kant wil maken, want iem die dat egt wil doen doet het zonder erover na te denken. k studeer zelf psychologie, en k lees en k lees al die bericheten die zijn gesgchreven, maar in geen v ze lees k iets va GOD. k wil niet gelovig spelen, want k ben niet egt heel gelovig. pak eens een bijbel en sla het gewn open zonder na te denken over wat j graag wil lezen. men zegt als j een gelovig boek gewn open sla en een verhaal ziet, het vo een reden is. dus probeer dat. of lees psaml "de heer is mijn herder"

vergeet nooit dat niemand het recht heeft zijn leve te eindige, niet jij nog j ouders hebbe bep wann j op aarde komt. het s door god aan j gegeve.

god laat j nooit, de wereld mag j verlaten ma zolng j de heer bij j hebt heb j alls wat j nodg heb.daarm zeg men"als God met mij is, wie zal dan tegen mij zijn". geef niet op in het leven. het leven s het kostbaarste bezt dat j als mens zou kunne hebben, het gaat een zonde zijn om het zomaar te eindigen. weetje men vindt altd dat hun leven moeilijk s tot dat ze eens een probleem van iem anders mee maken, dan komen ze tot de conclusie dat hun leve juist heel erg leuk is. dus geef niet op hoor schat egt!!! 

k wens j alle suc6 en k hoop dat j prob wat k j aanraadSmile

24 Sep 2010, 13.20

ivnna Lid

ja maar thuis zijn we wel christen maar we hebbben niet eens een bijbel thuis dus.

ja ik maak ook wel leuke dingen mee maar ik maak meer shit mee dan leuke dingen.

maar ik bluf daar echt niet over ik zal het zeker weten gaan doen

xox

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren