hee allemaal,
ik weet niet of ik dit er al eerder op heb gezet, het is namelijk lang geleden dat ik op dit forum zat, maar ik zit diep in de put. drie maanden geleden ging het uit met mn vriendje, we hadden ruim 15 maanden, met veel ruzies, die gingen over jaloezie, iritaties enzovoort. we wisten allebei wel dat dat niet hoorde, al die ruzies, maar omdat het al vaker zo was geweest dat de volgende dag alles weer goed is zonder het echt goed uit te praten, is het ook nooit in ons opgekomen om ermee te stoppen. de laatste paar maanden ging het allemaal weer goed, minder ruzies enzo. we gingen naar de efteling met nog een ander stelletje, die hele dag was het supergezellig! geen ruzies of meningsverschillen of iritaties, gewoon gezellig. alleen bij het andere stelletje was wel een beetje iritaties. mn vriendin vondt dat haar vriendje haar te weinig kusjes gaf en haar vriendje snapte het niet enzo, dus ging mn vriendin beetje aan mijn vriendje hangen.. ik als onzeker type werd daardoor best wel jaloers want ik vond het niet fijn dat ze aan hem hing, vooral omdat ik door zo'n zelfde actie met andere meisjes al 2 x eerder mn vriendje was kwijtgeraakt... nouja, bij dat andere stelletje ging het even later ook weer gewoon goed dus ik kon weer gerust verder. mn vriendje zei nog vanalles over dat hij voor altijd van me houd en me nooit meer kwijt wilt, dus ik was wel weer gerustgesteld enzo. op het einde van de dag, in de laatste attractie waar we in gingen, ging het mis tussen mij en mn vriendje. ik zat voglends hem te 'zeuren' omdat ik het koud had, we waren namelijk in die piranja geweest met dat water, en ik was kletsnat geworden dus ik had het koud.. toen begon hij te zeuren over dat ik me niet zo moest aanstellen. dus toen zei ik: lekker aardig ben je weer! toen ging hij me negeren en ik hem. ik had nog een hartjeslolly voor hem gekocht omdat mn vriendin dat ook voor haar vriendje had gedaan. het enige wat ik als dank kreeg was een klein kusje op mn wang. hij bleef me maar negeren, zelfs in de auto terug naar huis. we zouden met zijn vieren die avond nog bij hem een film gaan kijken, en ik had er al helemaal geen zin meer in maar wilde ook niet weg voordat het was uitgepraat. nou toen we thuis kwamen bij zijn huis gingen we boven op zijn kamer met zijn 3en naast elkaar liggen, mijn vriendje zat voor op het bed, want hij wilde niet naast me gaan liggen. nou, mijn vriendin naast me dus helemaal zoenen met haar vriendje enzo. toen kwam op gegeven moment toch mn vriendje maar naast me liggen, en zonder iets te zeggen of uitgepraat te hebben hebben we weer gewoon gezoend en hij heeft zelfs onder de dekens heel even mij gevingerd. ik dacht, dan zou alles wel goed zijn weer, maar toch wilde ik wel praten, dus de volgende dag op msn zei ik tegen hem: we moeten nog wat uitpraten. toen zei hij: wat wil je nou uitpraten! er valt niets uit te praten. jij doet altijd zo overdreven en blablabla hij gaf me de schuld van alles, en vertelde toen dat hij geen toekomst meer in ons zag. en toen had hij het uitgemaakt, om de redenen dat we ruzies hadden en dat ik 'altijd maar iritant was en over hem zat te zeuren'. terwijl het toch duidelijk andersom was. ik was er kapot van toen hij het uitmaakte, en nog wel via msn! 15 maanden gooide hij zomaar ineens weg. en de dag erop hoorde ik van mn vriendin( die dus mee was geweest naar de efteling) dat hij alweer een nieuw meisje had, die hij had leren kennen van buiten in de buurt. ik was echt kapot, en heb ehct keihard zitten huilen op de wc. maar weer een dag later bleek dat hij maar 10 minuten met dat meisje had, dat meisje had het uitgemaakt omdat 'ze elkaar niet goed kende'. maar mn ex vond het blijkbaar niet erg want hij ging vrolijk verder op meisjesjacht. veel vriendinnen zeiden dat hij dat meisje had genomen om mij jaloers te maken. en het was hem nog gelukt ook. nouja, er gingen wat weken voorbij en ik had geaccepteerd dat het over was, totdat ik van mn vriendin (van de efteling) dingen over hem te horen kreeg. zij was namelijk nog bevriend met hem en tegen haar vertelde hij alles, en zij vertelde het weer tegen mij. daar was ik blij om, omdat ik dan toch nog een beetje van hem te horen kreeg. maar er zat ook een negatieve kant aan: ik begon hem weer te missen, steeds meer en meer. en dat heb ik haar ook verteld. toen ging ze een keer met mn ex afspreken en heeft ze allemaal dingen gevraagd over of hij mij mist en mij terug wilt en of hij nog van me houd.. maar hij deed heel raar, hij begon telkens over andere dingen te praten en toen ze vroeg: wat vind je nou van haar. toen zei hij: normaal. en voor de rest wilde hij niet over me praten. ze vond dat we weer bevriend moesten gaan raken omdat dat voor ons beiden misschien wel goed zou kunnen zijn, en we nog dingen moesten uitpraten omdat dat toen nooit is gebeurd. hij stemde eerst in, maar zei later toch maar dat hij niet met me zou gaan praten. deze zaterdag heb ik een feestje van mn vriendin, en hij is er ook. voor die tijd moet hij met me praten op msn omdat we weer vrienden moeten worden volgends haar. en dat is ook iets wat ik heel graag wil. maar nu iets dat me tot dit forum brengt: op zijn hyves zit een meisje de hele tijd met hem te krabbelen en op de hyves van haar staan allemaal krabbels met: hee, wie is g...? of: oh wat heb je vandaag gedaan, zeker aan je lieftallige g... gedacht?? toen ik dat net zag brak er iets in mij. ik ben nu echt helemaal hopeless. ookal weet ik dat ik niets meer met hem moet beginnen omdat het alleen maar ellende en ruzies opbrengt, toch zou ik niets anders willen dan hem weer in mijn armen sluiten, vooral omdat ik weet dat ik dingen anders had moeten doen en dat waarschijnlijk veel minder ruzies had opgeleverd.. het probleem was toen dat ik het gewoon op een of andere manier niet kon, maar nu wel, nu ik hem niet meer heb, weet ik ineens wat ik mis en wat er fout is gegaan. weet iemand goeie tips of raad ofzo? ik zit echt in de put, ik wil hem terug, maar hij mij waarschijnlijk niet.. en nog een nadeel, ik zit dit jaar bij hem in de klas! :S
lovesugar1

30 Aug 2010, 21.46

maar jij verdiend beter als ik u verhaal lees.