liefdesgedichten banner

Jaloers of niet

3 Sep 2010, 01.57

lovedrunk21 Lid

• Forumberichten: 39

Ik zou graag wille wete als jullie me jaloers vinden of niet. graag heel eerlijk zijn!

Een paar maanden geleden waren mijn vriend en ik in een heel grote ruzie. Dit omdat ik werd lastig gevallen door een (1) van zijn vriendinen (maties). Dit meisje heef me leven zo erg up gefucked dat ik zelf erover ging om me vriend te laten. Me vriend heeft me toen gesmeekt om dat niet te doen, en hem een de kans te geven om het op te lossen. En dat heb k gedaan, eerlijk omdat ik erg veel van hem hou en ik wil hem egt niet laten. Hij heeft zijn belofte na geleefd, en alles ging goed voor ongeveer 3 weke later.

Toen kwam ik erachter dat me vriend nog contact had met dit zeker meisje (nadat hij had beloofd dat hij niet meer tot der zou praten). Die dag was ik zoooo pissed off dat ik gewn in tranen ben uit gebarst, want ik vondt dat hij me las een grapje zag. Ik was zo boos dat ik gewoon voor een paar dagen bij een vriendin van me ben gaan slapen.

Ik heb 4 dagen later pas tot hem gesproken, toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat het me niet meer kan schelen wat hij wil doen, als hij met dit meisje wil praten of niet. En we hebben het daarbij gelaten en alles ging weer zo als het normaal was. Maar om heel eerlijk te zijn kan ik niet tegen dat contact. Zodra ze beld om iets of wat dan ook raak ik zo geirriteerd dat ik gewoon na me kamer loop. Ik heb me vriend dit verteld, en hij kwam met de stelling dat ik jaloers ben.

Ik werd er zo boos om, dus heb ik hem gezgd dat als hij dit contact niet afbreek, ik de relatie afbreek. Daarna belde ik hem op om te zeggen dat k het niet meende. En dat ik gewoon boos werd op hem. Het is niet dat ik geintimideerd ben door haar geloof me, maar dat ding dat me van der irriteerd is dat ze helemaal geen respect heeft voor andere mensen en hun relaties. en zodra ik dat aan me vriend zeg, blijft hij maar zegge dat ik jaloers ben.

En ik begin te denken dat hij gelijk heeft. Zo daarom vraag ik ben ik jaloers of niet. Want ik weet niet meer wat ik moet denken. En ik begin het gevoel te krijgen me vriend te laten, omdat ik niet meer kan met de contact van dit kind! graag hulp!!!!!!!!!!!!!!!

3 Sep 2010, 11.21

lovesugar1 Lid

• Forumberichten: 38

hee lovedruk21,

ik denk dat je vriend geljikt heeft. maar jaloers zijn is helemaal niet erg, het hoort er soms wel een beetje bij, je wilt hem natuurlijk voor jezelf omdat jij met hem samen bent enzo, ik ken het gevoel, ik heb namelijk ook 15 maanden verkering gehad, hij ging alléén maar met meisjes om, zelfs met MIJN vriendinnen, en ik was ook jaloers. ik heb hem heel vaak verboden met hun om te gaan en telkens ging het een week goed en daarna begon het weer opnieuwe en daardoor kregen we veel ruzies. daardoor is het uiteindelijk ook uitgegaan, hij wilde al die ruzies over jaloezie niet meer. wat ik je hiermee wil zeggen is dat het helemaal niet erg is om jaloers te zijn, maar dat je moet opletten dat het niet te erg wordt. je kunt iemand niet verbieden geen contact meer te hebben met een goeie vriendin. ben je bang dat hij haar leuk vind en iets met haar wilt hebben? misschien moet je er dan nog eens met hem over gaan praten. en zeg bijvoorbeeld dat je het leuk zou vinden als hij je af en toe zegt dat hij alleen van jou houd en van niemand anders, en dan moet hij het ook echt menen. mijn ex heeft dat ook heel vaak tegen me gezegd en daardoor voelde ik me een stuk beter :) achteraf is het niet waar geweest maar dat lag gewoon aan hem ;) ik hoop dat je er een beetje wat aan hebt :$ en anders laat maar weten!

lovesugar1

3 Sep 2010, 12.57

ivnna Lid

• Forumberichten: 62

Nou, het gaat eigenlijk omdat je meer bang bent om je vriend kwijt te raken doorhaar en dat lijkt me da ook logisch.

er zit wel een beetje jaloezie in maar ook angst.

xox

3 Sep 2010, 16.54

lovedrunk21 Lid

ik ben niet bang om me vriedn te verliezen door haar geloof me. ma mischien ben ik tog wel jaloers. nu de vraag? hoe kom ik kwijt van dit rot gevoel????????

5 Sep 2010, 00.39

misslovely11 Lid

• Forumberichten: 44

hey lovedrunk21 met misslovely11 (je weet wie)

Ik begrijp je helemaal, die twee zijn vrienden, maar dat meisje moet haar grenzen kennen en weten wat respect is. En ik neem aan dat je al een poos met je vriend ben dus om dit meisje moet je je vriend niet in de steek laten, want julli ehebben jullie relatie opgebouwd. Jaloers zijn hoort erbij, maarc ik vind niet dat dit iets te maken heeft daarmee, het is iets dat je misschien een hele poos heeft gehindert en je kon misschien niet meer ertegen.

5 Sep 2010, 14.35

justforlove Lid

• Forumberichten: 5

hey lovedrunk21

mijn tip is:

zorg ervoor dat je aantrekkelijk bent voor hem, doe veel aan sport en doe wat meer aan je uiterlijk enzo. want zo beseft hij steeds meer wat hij aan jou heeft en je krijgt meer zelfvertrouwen en reageer je minder jaloers;)

6 Sep 2010, 00.47

lovedrunk21 Lid

Ik geloof niet dat j iem moet binden aan je, door j zelf aantrekkelijker te maken, want als de persoon in de 1ste instantie niet met j wou zijn zou hij/zij niet met j zijn dus. In Suriname hebben we een gezegde "Sang no mang no moesoe" m.a.w. "wat niet dient te zijn, gaat niet zijn". het kan zijn dat ik jaloers ben het kan, want come on ik ben mens . maar het heeft niet te maken met me zelfvertrouwen, want ik ben een persoon met heel (ik herhaal heel veel) veel zelfvertrouwen, dus ik weet 100% dat dat niet het geval is bij mij. 

Ma als nog bedank vo j advies om eerlijk te zijn ga ik het helemaal niet op volgen, ma tog bedankt hoor.Smile

6 Sep 2010, 20.39

yansmaster Lid

• Forumberichten: 13

Voor een jongen is het makkelijker om los te laten dat blijkt wel weer in dit verhaal.

Ik doe zelf beveiliging en kan mijn gevoelens inhouden, dit vind mijn vriendin ook heel lastig,Maar het jaloerse gedeelte vind ik niet helemaal kloppen je hebt duidelijk een reden. als hij daar niet mee kan leven ben je beter waard !

7 Sep 2010, 03.50

lovedrunk21 Lid

dank je wel hoor yansmaster. 

j hebt het juiste ding gezgd vindt ik. Wink

7 Sep 2010, 09.29

yansmaster Lid

• Forumberichten: 13

graag gedaan ! :D

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren