Ik zou graag wille wete als jullie me jaloers vinden of niet. graag heel eerlijk zijn!
Een paar maanden geleden waren mijn vriend en ik in een heel grote ruzie. Dit omdat ik werd lastig gevallen door een (1) van zijn vriendinen (maties). Dit meisje heef me leven zo erg up gefucked dat ik zelf erover ging om me vriend te laten. Me vriend heeft me toen gesmeekt om dat niet te doen, en hem een de kans te geven om het op te lossen. En dat heb k gedaan, eerlijk omdat ik erg veel van hem hou en ik wil hem egt niet laten. Hij heeft zijn belofte na geleefd, en alles ging goed voor ongeveer 3 weke later.
Toen kwam ik erachter dat me vriend nog contact had met dit zeker meisje (nadat hij had beloofd dat hij niet meer tot der zou praten). Die dag was ik zoooo pissed off dat ik gewn in tranen ben uit gebarst, want ik vondt dat hij me las een grapje zag. Ik was zo boos dat ik gewoon voor een paar dagen bij een vriendin van me ben gaan slapen.
Ik heb 4 dagen later pas tot hem gesproken, toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat het me niet meer kan schelen wat hij wil doen, als hij met dit meisje wil praten of niet. En we hebben het daarbij gelaten en alles ging weer zo als het normaal was. Maar om heel eerlijk te zijn kan ik niet tegen dat contact. Zodra ze beld om iets of wat dan ook raak ik zo geirriteerd dat ik gewoon na me kamer loop. Ik heb me vriend dit verteld, en hij kwam met de stelling dat ik jaloers ben.
Ik werd er zo boos om, dus heb ik hem gezgd dat als hij dit contact niet afbreek, ik de relatie afbreek. Daarna belde ik hem op om te zeggen dat k het niet meende. En dat ik gewoon boos werd op hem. Het is niet dat ik geintimideerd ben door haar geloof me, maar dat ding dat me van der irriteerd is dat ze helemaal geen respect heeft voor andere mensen en hun relaties. en zodra ik dat aan me vriend zeg, blijft hij maar zegge dat ik jaloers ben.

3 Sep 2010, 01.57