liefdesgedichten banner

Jaloers of niet

8 Sep 2010, 19.30

playgirl Lid

• Forumberichten: 22

ik was ok jaloes toen ik mij vriendjes met mij vriendin praat 

en achtere af ging die met mij vriendin smane en ik was een heel week boos op altwee maar ik weet dat sommige jongens niet te vertouwen zijn maar mss zit jaloezie in u bloed laat hem en zegt tegen hem dat die niet met dat meisje moet praten dat is better

10 Sep 2010, 16.03

aminajaani Lid

• Forumberichten: 4

mijn mening als iemand al een relatie heeft dan zijn ze beide verboden terrein want dat meisje weet toch dat hij relatie met je heeft! en ja sorry maar ik heb dit ook met me eigen vriend gehad jaar geleden was ook ontzettend jaloers omdat ik gewoon BANG was om hem kwijt te raken! en als er een derde ertussen komt dan komt het meestal nooit goed! maar hoe dan ook ik heb het hem eerlijk verteld dat ik de contact tussen hen niet prettig vind en dat ik steeds het gevoel heb dat er iets niet pluis is en hij overtuigde me dat er niks tussen hun is. want ze heeft al een relatie en ze zijn gewoon vrienden en hij heeft kennis laten maken met dat meisje en haar vriend. en de relatie tussen me vriend en mij gaat goed. als er wat is dan zijn we heel eerlijk tegen elkaar en we praten dit heel goed uit! want communiceren is altijd goed.. ik vind het ook erg belangrijk. en me vriend en ik vertrouwen elkaar en dat is het aller aller belangrijkste..

dus lovedrunk21  ik snap jou ook hoor1 maar je bent wel beetje jaloers ja maar dat is niet eens zo erg althans dat vind ik want je houd gewoon van je vriend!! Laughing

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren