heey allemaal,
ik ben beniewd hoe jullie elkaar hebben ontmoet als je in een relatie zit of hoe je een vroegere vriend(in) hebt ontmoet. was het heel bijzonder en toevallig of konden jullie elkaar al een tijdje?
laat een reactie achter <3:
8 Sep 2010, 16.13
justforlove
Lid
heey allemaal,
ik ben beniewd hoe jullie elkaar hebben ontmoet als je in een relatie zit of hoe je een vroegere vriend(in) hebt ontmoet. was het heel bijzonder en toevallig of konden jullie elkaar al een tijdje?
laat een reactie achter <3:
8 Sep 2010, 16.20
xloveyoux
Lid
mijn bffl, en ik zaten al iets van 6 jaar ofso bij elkaar in de klas,
ik haatte haar altijd maar in het laatste jaar zijn we vriendinnen geworden. echt raar...
15 Sep 2010, 23.37
lovedrunk21
Lid
hahahaha dats grappig.
nou hoe ik mijn vriend hb ontmoet is egt heel vreemd. k was op een school reisje, en hij was mee gekomen met z'n nicht. pech vo mij was k die dag in me periode (gewn uit het niets gekomen) maja. hij kwam na me toe en zei van ik weet wat er met j aan de hand s en rende weg (ik moest zo lachen) ma ok een paar vriendinne va me vonden hem zo leuk dus hebbe we een bett gemaakt van met wie hij eerst komt prate. en k won dus zo ben k met hem kome zijn.
en nu ben k al 6 jaar met hem, dus k ben erg blij dat k heb gewonne.
16 Sep 2010, 15.32
1004heidi
Lid
3 jaar geleden heb ik mijn vriend ontmoet via internet. Ik was in die tijd veel ziek en uit verveling zat ik veel op jippii.nl en ik was dus verslaafd aan het spel Bomberman. Ook zag ik dat er een chatbox was, ik had daar nog nooit opgezeten en had dus geen idee wat je daar doet, dus ging ik er voor de grap eens op. Daar speelde ik een spelletje met, nouja mijn vriend dus, en we kletsen wat en dat ging leuk. We kregen elkaar op msn en hebben een jaar lang gechat met webcam, toen was het een hele tijd stil en op een gegeven moment belde hij me op omdat hij in mijn woonplaats was. Ik ben toen naar hem toe gegaan en heb hem voor het eerst ontmoet. Het klikte heel erg en we zijn daar mee doorgegaan. Nu zijn we bijna 2 jaar samen en het gaat nog altijd erg goed. Ik vind het altijd een rotvraag als iemand ons vraagt hoe we elkaar heb leren kennen (ik woon namelijk dichtbij de grens van Duitsland en hij woont in de Noordoostpolder in Flevoland), want ik vind het antwoord 'internet' altijd zo stom klinken, haha. Maargoed, we gaan binnenkort samenwonen dus ik ben blij dat ik toen veel ziek was en verslaafd was aan dat spelletje :D
20 Sep 2010, 16.30
justforlove
Lid
haha jah maar het is wel bijzonder allemaal vind ik. zo had ik een meisje ontmoet via de playstation. was wel vreemd toen we elkaar voor het eerst zagen maar heel leuk.
20 Sep 2010, 16.45
moonlight
Lid
Ik kende Timo, de jongen van de foto <-, al best wel lang, 3 of 4 jaar ofso. Van de vakantie. Ik heb hem voor het eerst gezien op het vliegveld. Maar toen voelde ik nog niets. Pas na 2 jaar begon ik het echt te voelen dat ik verliefd was, maar ik was al snel over hem heen als de school weer begon (Ik zag hem elke zomervakantie in Turkije, we gaan met een speciale groep dus vandaar). maar afgelopen zomervakantie was het heel hevig
. We gingen op jeepsafari met de hele groep. Ik ging bij hem in de auto want we waren hele goede vrienden. Toen begon Marina (andere vriendin van mij) een beetje te vertellen over wat een jongen allemaal moest hebben voor haar. En toen vroegen ze dat aan mij dus ook. Ik zei natuurlijk héél eerlijk: Hij moet aardig zijn, het liefst lang maar normaal is ook goed, we moeten veel gemeen hebben
, hij moet goeie leuke humor hebben, zwarte kleren vindt ik wel leuk, En een bruin kleurtje, maar vooral heel romantisch en lief. Daarna bleek dat Timo dat allemaal had, maar daar kwamen we pas op de helft van de jeepsafari achter. Ik had ook nog gezegt dat we een keer moeten hebben gegeten met een mooi uitzicht, drie keer raden wat er gebeurde, we gingen (met de hele groep) boven op een berg "picknicken" met prachtig uitzicht. Toen stapten we weer in, en alles ging daarna vanzelf. Toen hadden we dus onofficieel officieel verkering. De hele tijd klef doen. Kusjes geven enzo. We kwamen aan bij prachtige ruÏnes van coewle dingen en toen zei hij: "Dit is ech indrukwekkend, maar lang niet zo indrukwekkend als jou." Ik helemaal rood worden
En diezelfde avond vroeg hij me verkering om het officieel te maken.
21 Sep 2010, 21.20
nouka1986
Lid
Ik heb mijn vriend leren kennen in spanje.
Ik was op vakantie met een vriendin. Lekker dansen, sjansen, feesten, drinken en flirten in Blanes.De 1e avond zag ik hem al. We kwamen in contact. Wel gezellig. Ik zou eigenlijk uitgaan, maar kwam halverwege terug omdat ik hem mee wilde hebben. Hij ging niet mee maar was wel erg gezellig want ben mooi daar gebleven. De dag erna gezellig naar het strand, ook met een hele groep andere mensen die we hadden leren kennen. S avonds in een tent in een schuimparty voor het eerst gezoend. Vanaf dat moment onafscheidelijk. hij komt uit meppel en ik uit spijkenisse. Ligt dus 2 uur van elkaar af, door wat dingen moesten we al na 2 maanden gaan samenwonen. Dit gaat supergoed. Ondertussen wonen we al 2 jaar samen en gaan volgend jaar trouwen. De trouwjurk is al gekocht
22 Sep 2010, 15.00
safidatjuh04
Lid
ik heb een vriend
ik heb hem leren kennen via partypeeps...
best wel grappig...eerst vond ik hem niks maar toen werden we goede vrienden...best wel grappig hij had een vriendin maar ik flowde gewoon door met hem...maar hij is super lief voor mij..
soms heb ik gewoon de neiging om hem te bellen en te knuffelen...hij is een jonge waarmee je kan lachen,huilen en nog veel meer dingen...
wij hebben nu denk ik iets van 4 jaar met elkaar!! ik hoop dat het meer word:$
26 Sep 2010, 15.24
eeff
Lid
ik stond op een camping in duitsland. en hij ook, met zijn broertje,
hij had met mijn zus op de camping, en zijn broertje wou met mij, alleen ik niet met hem want hij is 2 jaar jonger,
mijn zus had het weer uitgemaakt want wij wonen naast groningen en hun wonen in drachten, dus dat vond mijn zus te ver weg,
bijna 1 jaar later, had hij tegen mij gezegt op msn, ik vind je lekker, en ik vond hem al hele tijd leuk
dus hij had mij gevraagd, en ik had ja gezegt,
nou gelijk afspreken enzo, hij kwam bij ons, we gingen zwemmen op de camping waar hij op stond in hoogezand, waar wij wonen, dus ik daar heen met een vriendin, elk weekend
mijn vriendin met dat broertje genomen
wij hebben toen 1 maand en 1 dag gehad, hij had het toen uitgemaakt omdat hij iemnad anders leuk vond,
en 2 maanden later vroeg hij mij weer, we hadden gewoon wel veel contact op msn enzo, maar toen hadden we dus weer,
we hebben nu nog, het is tussendoor nog wel 1 keer uitgeweest, maar nu gaat het wel weer goed :D
31 Dec 2010, 11.38
laura85
Lid
Ik heb mijn vriend leren kennen in de winkel waar ik toen werkte op leercontract als opticien.
Hij wist via via een vriend van hem dat er in die winkel een tof meisje werkte en dat hij naar die meid moest vragen als hij een bril ging kopen.Zo is dat ook gebeurd en heeft hij een zonnebril bij mij besteld en bij het afrekenen heeft hij mij zijn kaartje met gsm nr gegeven en zo zijn we begonnen met smsen en bellen en erna ook gaan afsrpeken en zo is alles stilaan gegroeid en ondertussen zijn we al ongeveer 6 jaar samen en hebben we al een flinke zoon van 2 jaar!!
Ik vind het een speciale manier hoe we elkaar hebben leren kennen,wie gaat akkoord?
xxx