liefdesgedichten banner

Hoe heb je elkaar ontmoet??

23 Jan 2011, 16.08

sandradejong Lid

• Forumberichten: 1

Heeey! Ik ben al 4 jaar samen met mijn vriend. Ongeveer 5 jaar geleden raakte het uit met mijn vriend en daardoor werd ik best wanhopig en onzeker op de een of andere manier. Ik heb me toen ingeschreven bij een datingbureau www.match4me.nl Daar zag ik een foto van een heeeeeeeeele leuke jongen. Toen gingen we een beetje chatten. Ik wilde eerst weten of hij wel een beetje normaal was en echt op een relatie uit was... Toen gingen we 3 maanden later afspreken. In een cafeetje. Ik liet een paar vrienden daar ook heen komen en dan deed ik net alsof ik ze niet kende zodat ik me wel veilig voelde. Ik wist namelijk niet hoe hij echt zou zijn. En tja tot nu toe gaat het nog steeds goed. Dus via een datingbureau eigenlijk :P!!!!

Groetjess

14 Feb 2011, 18.28

mariiaa1997 Lid

• Forumberichten: 21

via internet :$ en ken hem nog steeds niet in het echt eigenlijk :(

17 Jul 2011, 20.17

brenda0 Lid

• Forumberichten: 55

ik en mijn vriend hebben mekaar via NETLOG leren kennenWink   hoe je elkaar leert kennen maakt niet uit het belangrijkste is dat je mekaar echt graag ziet.  ik en mijn vriend zijn nu al samen van 23.04.2010

26 Jul 2011, 15.27

mayatje Lid

ik heb mijn vriend leren kennen via de toneel groep waar ik toen opzat. ik was net begonnen, en ik kwam bij hem in de groep. en toen zijn we er achter gekomen, dat hij bij mij op school zat. en nu hebben we al 3 jaar.

27 Jul 2011, 20.53

roethie23 Lid

Ik ken mijn vriend via de Breyenburg, een feestboerderij bij ons in de buurt. Serieus, kwam er al zo'n 4 jaar bijna wekelijks en zag hem toen pas staan. We keken beide en hij maakte een grap later op de avond.

Ik vond dat hij niet kon zoene haha tijdens de eerste date vroeg ik me af waar ik aan begonne was, t was niks...totdat we verder liepe aan t water. Toen weer een eerste zoen.... Vanaf dat moment is het gevoel en de aantrekkingskracht nooit meer weggegaan. We zijn nu een jaar samen en snappe niet da we elkaar nooit eerder gezien hebben! zelfde uitgaansplekke, rowwen heze concerten, kermistenten en al.

Liefde komt wanneer het wil ;) en deze laat ik nooit meer gaan!!

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren