hee
ik heb een jongen leren kennen op hyves. we begonnen eerst wat te praten via hyves enzo en opgegeven moment gingen we ook praten via msn. het klikte echt heel goed tussen ons meteen al, en we hebben echt dag en nacht gepraat. eigenlijk vooral om dingen die nergens op slaan, maar het was altijd heel gezellig. helaas heeft hij geen webcam, maar hij had wel speciaal voor mij een microfoontje gekocht, zodat we konden praten via skype. dat hebben we 1 x gedaan en toen daarna deden we dat niet meer. vooral omdat hij als hij praat heel stil is en ik ook, we zijn allebei namelijk best wel verlegen. maar laatst was ik met een vriendin samen met hem aan het praten en toen deed hij wel even weer zijn microfoontje aan maar hij zei nog steeds niet heel erg veel. maar ik ken hem nu bijna 3 maanden en in de herfstvakantie willen we gaan afspreken. hij woont een uur van mij vandaan en met de trein duurt het een uur en drie kwartier om hierheen te komen. nu heb ik een praar vragen:
vinden jullie het te vroeg om met hem te gaan afspreken?
we weten niet wat we willen gaan doen op onze eerste 'date'... we vinden bioscoop ofzo niet leuk omdat dat zo standaart is.. weten julie misschien iets leuks?
lovesugar.

18 Sep 2010, 18.04