Help! Ik weet niet wat ik moet doen..
Ik ben een Meisje van 13.
Zit in de 1e Klas van de Middelbare school.
Ik ben 1.70
En ik weeg 42 !
Ik heb een BMI van 15.
Die 18,5 moet zijn x_o
Mijn moeder vind dat ik meer moet eten, en ze me anders naar een Diëtist stuurt.
Maar, ik heb nou nooit honger!
Vooral 's Morgens! Dit is even een Schema, van wat ik de hele dag door eet.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'S MORGENS
- Éen hap van een Boterham. Meer kan ik niet op ... Ik Drink Niets! Geen Dorst!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'S MIDDAGS
- Ik eet de Binnenkant van een Boterham. Nouja, 2 boterhammen. Dus, de korstjes laat ik liggen. DIE LUS IK WEL, Maar geen honger.. Dus, geen zin in.
- Ik drink een Half flesje (Zo'n Cola flesje) Leeg. Meer neem ik ook niet mee naar school.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'S AVONDS
Meestal pak ik 2 Aardappels, of minder.
Ik pak een Kwart stuk vlees. Bijvoorbeeld van een Shnitzel, pak ik een Kwart.
Groente eet ik ook niet zo veel. Meestal 15 Erwtjes, of 5 Spruitjes, of 10 Sperziebonen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo gaat het mijn hele leven door.
In het weekend, eet ik wel een hele boterham op.
Kan iemand mij helpen?
Nee! Ik wil niet naar een Diëtist! En ik wil ook niet aan mijn moeder vertellen, dat ik eetproblemen heb!
Dun Anoniempje. (Anoniem, omdat ik denk dat mijn moeder, of vrienden op dit forum kijken ;( )

13 Dec 2010, 18.03
wou het nooit toe geven nu ben ik bang dat ik eer zo ordt pas op en ga eten!