liefdesgedichten banner

Relatie met hechte vriend

10 Sep 2011, 04.46

misslovely11 Lid

• Forumberichten: 44

Halloo allemaal,

Ik denk dat de titel veel zegt, maar ik geef toch nadere uitleg: Toen ik 12 jaar was leerde ik een jongen kennen, we waren zeer goed op elkaar, ik kon alles met hem bespreken, en samen hadden we veel pret. Maar om een of ander rede kregen we ongeveer na een jaar ruzie. Nu 4 jaar later, kreeg ik contact met hem op facebook...we spraken dagelijks en gezien het feit dat we slecht 5 minuten van elkaar verweiderd wonen, was hij ook elke dag bij de poort...Onze vriendschap ging dus door, alsof er nooit een breuk in geweest was. Nu sinds een maand geleden begon ik gevoelens voor hem te krijgen, maar aan zijn kant was niets te merken...nu ongeveer een week geleden toen hij van mijn huis vertrok...stuurde hij een bericht dat hij ook gevoelens voor mij heeft...dit vind ik dus ontzettend leuk...we hebben dus beslote om er iets van te maken, maar nog niet, want wij beide komen pas uit een relatie en om een traumatische ervaring met zijn ex...Ik heb hem toen ook gezegt dat het onze vriendschap niet mag onderdrukken of zelfs laten beeindigen...Nu vraag ik dus jullie mening over een relatie met een goede vriend, is het aan te raden of niet. Mijn mening erover is: Ik wil wel iets meer dan just friends, maar als het onze vriendschap bedreigt dat wil ik er niets van horen

Bedankt voor het lezen en reageren

10 Sep 2011, 19.53

meekie96 Lid

• Forumberichten: 41

heeee

ik, zeg altijd maar je vriend moet je beste maatje zijn iemand die je snapt..

en het kan natuurlijk fout gaan maar er zijn ook jongens die dan gwn de draad weer oppakken en weer gwn vrienden worden!

xx

13 Sep 2011, 18.31

xloveyoux Lid

• Forumberichten: 94

ik zou gwn met hem nemen,

jullie zijn dan toch ook nog gwn vrienden??

xxxxx

17 Sep 2011, 19.45

rikstp Lid

• Forumberichten: 45

ik snap je probleem,
want stel het gaat weer uit, STEL DAT,
daar ga je natuurlijk niet van uit, maar het risico loop je,
dan is ht meestal helemaal over.
ik zou er voor gaan, als je weet dat van beide kanten, de gevoelens super sterk zijn,
dan kan je het altijd proberen.
het is een lastige keuze, ik snap je!
succes ermee! 

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren