Ik woon met mijn vriend in Nordhorn, nu alweer bijna 10 maanden. Het is een ontzettend lieve, leuke en behulpzame jongen en ik ben daarom ook erg gek op hem, nog steeds. We hebben nu een relatie van bijna 3 jaar. Dit is ook altijd goed gegaan, natuurlijk heeft iedereen wel eens ups and downs, zo hebben wij dat namelijk ook. Ik loop alleen de laatste tijd steeds vaker tegen een minder fijne 'eigenschap' van hem aan.. Ik heb namelijk altijd al het gevoel gehad dat ik meer van hem hou dan hij van mij. Dat komt omdat ik er atijd voor hem ben en alles voor hem doe, in leuke en minder leuke tijden. Ik verras hem wel eens en sta gewoon altijd voor hem klaar. Ik weet gewoon, dat hij gewoon niet te kort komt bij mij. Hij daarintegen, is niet zo. Hij heeft me eigenlijk nog nooit spontaan verrast. Hij zegt wel vaak dat hij van me houd en dat hij niet zonder me kan, maar hij uit dat niet, ik bedoel met lichaamstaal of hulp. Wanneer ik namelijk een dipje heb en verdrietig ben omdat ik dus denk dat hij eigenlijk niet echt van me houd of als we een kleine ruzie gehad hebben, dan laat hij me gewoon zitten. Ik huil dan en zit op onze kamer en hij gaat gewoon op de pc of kijkt tv en doet helemaal niks. Als ik dan wil praten (want ik haat het als we ruzie hebben dus dan wil ik het direct weer goed praten) en ik vraag hem hoe hij dingen ziet, dan reageert hij gewoon niet. Hij staart dan voor zich uit en kijkt boos. Pas tot ik dingen twee keer toe zeg of vraag, zegt hij iets. Hij laat me dus gewoon zitten, terwijl ik hem dan het allerhardst nodig heb. Ik snap dat niet, hij wil niet dat ik verdrietig ben maar dat ik gelukkig ben, maar hij is er niet voor mij als ik het moeilijk heb. Hij doet gewoon helemaal niks! Ik heb daar vaak met hem over gepraat op een rustige manier maar ik heb vaak het gevoel dat hij me niet begrijpt. Als ik nu verdrietig ben, komt hij na lang wachten naar me toe en begint me een beetje te 'aaien', maar zegt niks. Dat gaat dan de hele tijd zo door.. Hij heeft gewoon niet door dat je er voor elkaar moet zijn in een relatie, tenminste dat lijkt me toch wel logisch.. Ik geef heel veel en krijg er heel weinig voor terug. Maar hij ziet dat niet?! Ik ben heelmaal de weg kwijt. Vanaf maandag is het al mis en zit ik er helemaal doorheen. Hij snapt niet waarom ik zo verdrietig ben. Vanmorgen toen ik wakker werd en me klaar wilde maken om naar mn werk te gaan, pakte hij me beet en wilde hij knuffelen in bed. Ik had weinig slaap gehad, veel gehuild en was dus ook niet echt in de mood om weer normaal te doen. ( hij denkt namelijk dat het de volgnede dag wel weer over is.. ). En opeens begon hij me te zoenen en hij wilde gewoon seks!? Ik dacht van ga weg joh, dat is dus echt niet wat ik wil, daar staat mn hoofd helemaal niet naar. Ik ben verdrietig en een beetje boos op hem en voel me totaal niet begrepen, en zegt niks, knuffelt een beetje en wil gewoon seks?! Zodat het weer goed is?? Ik weet het echt niet meer.. ik heb hem gezegd dat ik het zo gewoon niet meer kan als ik niet uit kan huilen bij mn eigen vriend en over moeilijke dingen kan praten. Toen zei hij: 'ik ook niet' .
Wat moet ik hier nou mee? Voel me zo verdrietig..

30 Sep 2011, 10.37