Ongeveer 11 a 12 maanden geleden leerde ik een jongen kennen, en jawel via een spel. Het begon dat ik voor hem mennen ging trainen, zo nu en dan een gezellig praatje, wat uitliep tot msn, zo kreeg ik ook zijn nummer en daarna wipte hij een keertje gezellig langs. Hij won volledig mijn vertrouwen en voelde me bij niemand veiliger dan bij hem. Ondanks het leeftijdsverschil van 8 jaar kreeg ik na een aantal maanden een relatie met hem. Maar ik had nóóit gedacht dat dat sprookje uitliep tot een echte nachtmerrie.
In het begin van onze relatie was alles gezellig, we maakte erg veel plezier en vertrouwde elkaar volkomen. Ik heb hem bepaalde dingen verteld die ik niemand anders eerder had verteld. Zo had ik hiervoor een erg moeizame en moeilijke relatie gehad met een jongen, die relatie heeft 2,5 jaar geduurd, daarin gebeurde verschrikelijke dingen waarover ik nog nooit met iemand had over gepraat, maar wel met hem dus. Toen na 2 a 3 maanden begon het al, ik kreeg een mail van een nicht van hem op mijn hyves met het volgende: 'Hoi mariska, ik hoorde dat jj zwanger bent van Marcel! Wat leuk zeg. Gefeliciteerd. Ik ben benieuwd wat het word.' Ik heb hem hierop direct aangesproken en hij zei dat zijn nicht het alleen maar zei om te stoken. Goed, heb toen maar verder gelaten omdat ik hem vertrouwde. Ondanks de afstand zag ik hem bijna elk weekend. We zijn samen 1 week op een camping geweest, daarna nog 1 week met mijn familie naar Oostenrijk. Het begon al in Oostenrijk, hij werd regelmatig gebeld dat het bij hem thuis allemaal niet zo lekker ging en dat twee vrienden daar ruzie kregen, veel onenigheid. Ik heb dit hem ook huilend toen verteld dat ik het enorm vervelend vond.
Eenmaal terug thuis ging alles weer zijn gangetje, tot op een avond een van zijn beste vriend (inmiddels niet meer) contact met me opnam. Hij stuurde me een Whats App met verschrikkelijke dingen zoals: Hij gaat vreemd, vaak voordat jij kwam lag hij nog 1 uur van te voren met een ander meisje in bed. Ook loog hij over je leeftijd, hij heeft een kind en zo kan ik nog wel even doorgaan. Op dat moment stortte heel mijn wereld volkomen in. Ik ben toen naar een vriendin gereden die met die beste vriend heeft gebeld, op dat moment kon ik zelf niet meer uit mijn woorden komen. Daarna zijn we naar mijn moeder gereden, die was aan het werk, daar verteld wat er was gezegd en vervolgens naar huis gereden en ook daar aan mijn vader verteld wat er was gezegd. Mijn ouders waren natuurlijk enorm kwaad en konden hem wel schieten. Mijn vriendin heeft die avond nog enorm kwaad met hem gebeld en ik later op de avond ook. Ik ben toen flink tegen hem tekeer gegaan, uiteindelijk toen ik mijn frustratie kwijt was begon ik een rustiger gesprek met hem. Zo kwam eruit, dat ik hem de volgende dag zou ontmoeten voor te gaan praten.
Hij dus gekomen, en dat is misschien wel de grootste fout geweest. Heb toen een rustig gesprek met hem gehad, de maanden die vorderde begon ik hem steeds meer te geloven, uiteindelijk deed ik dit ook. Ik geloofde dat al die mensen slecht waren, terwijl die mensen die allemaal contact opzochten met me en bepaalde dingen tegen me zeiden me alleen maar wouden beschermen. Maar ik kon het niet, misschien wou ik het ook wel niet zien, bang om weer gekwetst te worden. In die tijd heb ik heel erg veel ruzie gehad met mijn ouders, omdat ik begon te denken dat hun over alles ongelijk hadden. Mijn moeder zei zelfs eens tegen me: Je lijkt wel gehersenspoeld. En misschien was ik dat ook wel op dat moment.
In de maanden erna werd het contact tussen hem en mij beter. Ik raakte zwaar deppressief, en moest wekelijks bij een Psycholoog komen en daarna ook bij de huisarts. Mijn ouders zaten met het handen in het haar, dat ze uiteindelijk het contact tussen mij en hem weer toelieten toen ik het vroeg. In de hoop, dat ik weer mezelf terug vond. Ik werd weer helemaal gek van hem, vooral door zijn praatjes. Ik vond het fijn dat hij me zo steunde ondanks dat ik me dag in en dag uit enorm down voelde.
Nu viel dan uiteindelijk toch de druppel en ben ik wakker geschut. Ik las al ergens deze week een topic, ik heb dat topic in de gaten gehouden maar verder niet gereageerd. Ik heb toen de topic starter uiteindelijk een pbtje gestuurd om te vragen of het over hem ging. Dit bleek dus zo te zijn en ik raakte aan de praat met haar. Enorme leuke en gezellige meid waarbij hij dit dus ook heeft geflikt, zo raakte ik ook in contact met een ander meisje die toen destijds al eens een mailtje had gestuurd over hem, waarbij het ook heeft geflikt, en waar ik toen tegen ben uitgevallen. Ook raakte ik aan de praat met nog een meid, die hem al een aantal jaar kende en dit nooit had verwacht. Hun hebben ook zijn mail door kunnen kijken en daar staan keiharde bewijzen in. Mails over zijn schulden, over uitzetting van zijn huis, mails naar andere meiden. Veel contacten met meisje van 14/15 jaar terwijl hij zelf 24 is. Ik sprak hem daarna nog op msn, hij ontkende alles vólkomen bleef beweren dat ik de enigste was en dat hun dit allemaal hadden verzonnen.In de tussentijd zat ik in gesprek met een vriend van me, die hem ook kent en waarschuwde me: Pas op voor hem wanneer je een gesprek met hem begint, als hij eenmaal flipt, flipt hij hem ook goed. Tijdens mijn gesprek met die jongen stond de cam aan omdat ik eens wou zien hoe hij erbij zat zodra we het erover hadden. Vervolgens zag ik hem met een mes in zijn handen, die hij over zijn pols begon te halen, waarna hij me zijn pols liet zien wat begon te bloedde. En daarna de zin stuurde: Dit ga ik binnenkort doorzetten. Toen wist ik echt, dit een enorme gevaarlijke maar verkeerde jongen is.
Zo heb ik dus een aantal maanden zwaar deppressief thuis gezeten waardoor ik een deel van mijn opleiding helemaal verpest heb. Binnenkort heb ik een gesprek op school, en school helpt me er boven op zodat ik me op mijn opleiding kan richten. Ik voel me vies, ik had wel mijn lichaam aan deze jongen gegeven terwijl dezelfde dag misschien nog met een ander lag. Ik ben nu helemaal klaar met hem en hij kan voor mijn part neervallen. Ik kan je niet zeggen dat ik verdrietig ben, eerder kwaad. Hij heeft mijn vertrouwen geschaad maar ik kom er wel boven op, net zoals die andere meiden waarbij hij dit allemaal geflikt heeft. Wij komen er allemaal boven op, en hij? Hij blijft een mislukkeling en hij zal nooit wat van zijn leven maken. Ik wil alleen ook heel erg duidelijk maken om op te passen voor contacten via het internet. Ik wil het spel helemaal niet zwart maken of wat dan ook, we meiden waarbij het gebeurd is hebben gewoon net de verkeerde getroffen. Want dankzij dat spel heb ik nu wel een aantal topmeiden leren kennen waarvan ik weet dat ik die kan vertrouwen en zonder hun had ik waarschijnlijk nog steeds met hem aan lopen pappen.
De echte naam en zijn accountnaam ga ik hier niet noemen, want hij verdiend geen plaats in dit topic. Ik hoop alleen dat deze jongen geen andere meisjes dit meer aandoet, maar ben bang we dit heel erg moeilijk kunnen tegen houden. Ik hoop dat hij op een dag, de verkeerde tegen komt en dan eens goed gaat beseffen wat hij allemaal heeft aangericht. Hij heeft werelde laten instorten, mensen gekwetst maar vooral enorm leuke en lieve meiden gebruikt die dit helemaal niet verdienen.
[lijn]
Mijn excuus voor het lange verhaal maar het was wel iets belangrijks wat ik kwijt moest. Er kunnen hier en daar wat spel fouten zitten omdat het op dit moment alweer half 4 midden in de nacht is. Ik wil de meiden nogmaals bedanken die me zover hebben kunnen krijgen om afstand van deze jongen te kunnen nemen, maar ook voor hun steun. -adore-

22 Oct 2011, 03.34