liefdesgedichten banner

Turk&surinaam

21 Jan 2012, 20.13

kubitje Lid

• Forumberichten: 64

ik heb met een surinaamse jonge hij is supper lief ik hou van hem hij houdt van mij

maar mensen op school lachen ons uit

maken ons belachelijk

en vinden dat het schandalig is dat turk met een bruine jonge heeft

Wat moeten wij doen!

allebei hebben twijfels aan onze relatie

door andere mensen

iedereen is tegen onsCry

23 Jan 2012, 21.01

lonneke Lid

• Forumberichten: 11

Heeii

Dit is inderdaat best moeilijk. Als je echt van hem houd, en hij van jou, dan moet je de mensen gewoon negeren, jhaa dat is moeilijk, maar laat je relatie er niet ondergaan, want jij vind hem leuk niet de mensen op school. Jullie vinden elkaar leuk, dus zorg er voor dat jullie gewoon bijelkaar blijven, wat andere mensen vinden maakt niet uit. Mijn vriendin vind mij en mijn vriendje ook niet bijelkaar passen, maar ik houd van hem, wat mijn vriendin ook zegt...Dus als jullie gelukkig metelkaar zijn is dat toch juist fijn??? Probeer er niks van aan te trekken, misschien houden ze vanzelf wel op, ik zeg niet dat dta makkelijk is maar probeer het!! Geef het niet op! Liefde is het mooiste wat er bestaat <3. Misschien zijn sommige stiekem een beetje jaloers :). Hopelijk heb je hier wat aan!!! MAAR GEEF HET NOOIT OP, WAT ANDERE MENSEN OOK ZEGGEN!!!!! Zelf zou ik verder gaan met de relatie, als ik in jou plaats was, want liefde = liefde <3

Suc-6

Xxx Lonneke

5 Feb 2012, 12.57

44665 Lid

• Forumberichten: 2

Hii, je moet gewoon alles negeren of gewoon vragen waarom ze jullie uitlachen, maar je moet nooit twijfelen over jullie relatie, laat gewoon mensen zeggen wat ze willen zeggen, als jullie vanelkaar houden maakt dat echt niks uit

XxX mij

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren