liefdesgedichten banner

Probleem

25 Jan 2012, 15.51

misslovertje Lid

• Forumberichten: 19

hey allemaal,

ik heb ondertussen een vriend maar het is nu ongeveer 5 maanden uit met mijn ex hij heeft het uitgemaakt maar ik vind het nog steeds erg ik kan hem nog steeds niet uit mijn hoofd zetten ik heb hem dan ook echt heel graag gezien het is niet dat ik mijn vriend nu niet graag zie is dit normaal dat ik dit nog altijd erg vind en dat ik die tijden samen mis? wat moet ik doen? kunnen jullie mij helpen alsjeblieft

dikke kus xxx

27 Jan 2012, 17.39

lonneke Lid

• Forumberichten: 11

Heeeii

Ik heb sinds kort ook een vriendje <3. Maar hij was eerst het vriendje van mijn vriendin. Ze wilde hem niet meer als vriendje, omdat ze dacht dat hij al met mij had toen hij nog met haar had(hahaha ingewikkeld) en omdat ze Bas leuk vind. Maar ze wilde nog wel gewoon vrienden blijven enzoo. Ze vroeg dat dus aan hem, maar dat wilde hij niet omdat zij hem bedroog! Dus heb jij iets gedaan dat hem gekwetst heeft?? Zoo nieet dan moet jee het gewoon vragen of jullie nog kunnen afspreken als vrienden! Zo heb ik het ook gedaan bij Tim, en hij is nu mybestfriend <3. Ik miste hem ook heel erg enzoo, dus vroeg ik of we gewoon metelkaar omkonden gaan. Hij vond dat goed, dus als je hem niet gekwetst heb ofzoo, dan is het mogelijk dat hij nog wel vrienden wil zijn, maar het kan ook aflopen zoals Roos en Brent :(. Maar als ik jou was zou ik het gewoon vragen of hij nog vrienden wil blijven enzoo!!!

Noujaa hopelijk wil hij vrienden blijven!! Veeeel suc-6 <3

Xxx Lonneke

27 Jan 2012, 18.12

misslovertje Lid

• Forumberichten: 19

we zijn nog vrienden hij zit ook bij mij in de klas en als ik na school bij mijn vriend sta staat hij er ook bij omdat hij dezelfde bus neemt als mijn vriend dus ja... ik had het er de eerste maanden echt moeilijk mee omdat hij vanaf het uit was na de grote vakantie 31 augustus en 1 september kwam ik bij hem in de klas terecht ik heb het er sinsdien nogal moeilijk mee en ik heb hem niet gekwetst want hij heeft het uitgemaakt met de woorden : "sorry maar ik kan niet meer verder met jou omdat ik je niet meer graag zie". dus vrienden zijn wij nog altijd maar soms heb ik het echt wel moeilijk mee.

xxx groetjes

27 Jan 2012, 18.53

lonneke Lid

• Forumberichten: 11

Misschien dat het helpt om er met hem er over te praten. Ik weet het ook niet anders...

Nou ik hoop dat het goed komt <3

Xxx

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren